close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנות מקוריות לחגים

מערכת שורשא טבת, תשעה23/12/2014

איך תבחרו מתנה מקורים לעובדים שלכם?

תגיות:
חגים בכלל וראש השנה ופסח בפרט הם מועדים מקובלים ומתאימים להוקיר את העובדים המסורים ולהעניק להם שי לחג.  חגים הם גם עיתוי מצוין להוקיר את הלקוחות המסורים והנאמנים. שי לחג הוא מרכיב חשוב ומקובל במסגרת שימור לקוחות. לא אחת, מתנה קטנה, סמלית, עשויה להיות בעלת אפקט גדול ומתמשך.

חברה הנדרשת אל עובדיה כאל המשאב החשוב ביותר שלה ואל היקר בנכסיה, ודאי יודעת עד כמה משמעותי עשוי להיות הערך המוסף שיש למתנה מקורית לחג. אין הכרח להוציא סכומי כסף גדולים, מה גם שהזמנת מספר רב של פריטים, כאלה שניתן לייצר אותם בפסי ייצור סדרתיים, עשויה להוזיל באופן משמעותי את מחירם.

מתנות מקוריות לעובדים עשויות להיות גם מתנות שימושיות ומועילות, מה שמעצים את האפקט שלהן. חברה המתמחה בייצור מתנות מקוריות מאפשרת לכם לבחור מתנות מקוריות רבות, ממותגות, עם הקדשה או בלעדיה; מתנות הנושאות את לוגו החברה, את צבעיה ומהוות כשלעצמן (בין השאר) נישה שיווקית עצמתית ואפקטיבית מאין כמוה.

מתנה שחברה מעניקה לעובדיה משדרת להם שהם חשובים לה. שהיא חושבת עליהם ומעריכה אותם. מתנה מקורית עשויה להיות, לדוגמה: עכבר אל חוטי או עכבר אופטי, דיסק און קי ממותג, מפצלי USB, רמקולים קטנים בצורות שונות, אזניות,  סוללות גיבוי לסמארטפון וגאדג'טים שונים, תיקים ממותגים, עטים ממותגים, מעמדים שולחניים, הפקות דפוס, מעמד שולחני לסמארטפון, נרתיק זרוע לטלפון נייד, מחזיק מפתחות, פנס מאיר ועוד.

מתנות לפסח
לקראת פסח ניתן להיערך מבעוד מועד על מנת להכין מתנה במארז אישי שבו ניתן לכלול לבד מאחד מהפריטים שצוינו כאן ועוד רבים אחרים מלבדם גם תוספת מתוקה כגון בונבוניירה או חפיסת שוקולד, בקבוק יין ופרח קטן, שתמיד מרגש ועושה טוב על הלב. 
עובדים מצפים לקבלת מתנות לפסח ולכן חשוב לחברה להיערך לקראת הענקתן מבעוד מועד. כאשר עובדים ולקוחות של חברה מקבלים ממנה מתנה, גם עם מועד המתנה צפוי- ופסח הוא ודאי מועד צפוי- כל מי שמקבל מתנה מתרגש ממנה. רבים יפריכו את הקביעה "שונא מתנות יחיה", במיוחד לאחר קבלת מתנה מקורית, שימושית, אפקטיבית, אשר בד מהאפקט הרגשי שבעצם קבלתה היא מהווה מתנה מועילה ושימושית לאורך זמן.

כאשר אנחנו עובדים או לקוחות של חברה מסוימת, המתנה שהיא מעניקה לנו במועדים שונים ולרגל מעמדים שונים, מחזקת את הקשר בינינו כמו גם את המחויבות ההדדית. מתנה ממותגת, שבה בולט ומודגש הסימן המסחרי המזהה של החברה, סימן שהיא גם מזוהה עמו, מחזק ומעצים את תחושת השייכות שלנו אל חברה שיש לה מאפיינים וזהות מובהקים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה